Kicsit elfáradtam ma, ezért amikor megnéztem ezt a videót, nem igazán hittem el, hogy valaki 1: kitalál egy ilyen reklámot, 2: el is készíti azt. Ha Budapesten is így nyomatnák a marketinget, ahogy Prágában, akkor eljönne a kánaán. Következzen mindenki okulására a csehek remeke, ami most nem a sör, hanem ez:
Megjegyzés: nem olyan régen ( pár hónapja ) voltam Prágában és nem volt annyi szar az utcán, mint itthon. Sőt, meg is lepődtem, mert az tűnt fel, hogy nincs kutya kula, blöki kalács, korcs kábel sehol. NaAzaLaza. Mi is példát vehetnénk, bár nem állítom, hogy ez a reklám állította le a kutyásokat vagy vette rá őket a gyűjtögetésre. Elég gusztustalan a cucc, de pont az elrettentés lehetett a cél. Lehet, hogy én úgy csinálnám meg a magyar verziót, hogy a pár a saját kis kutyulival együtt piknikezik és a friss, saját terméket fogyasztják el, békés,idilli piknikjük során...